събота, 7 август 2010 г.

За женския оргазъм




Предполагам си чувал много за оргазма при жената. Мъжкото ти любопитство не ти е дало мира и вече знаеш, че жената има вагинален, клиторен, маточен оргазъм и някаква G-точка, която, ако напипаш, значи си върхът.


Убедена съм, че с приятелите ти често говорите за това какво ни харесва на нас жените, но колкото и да фантазираш, никога няма да предположиш какво точно изпитва жената в леглото ти, когато стига до край. Това само в случай, че си част от онази рядка порода мъже, които могат да ни доставят оргазъм.
Понякога дори ми става смешно, когато чувам какви митове и легенди се носят за това, което ние усещаме и какво ни носи наслада. Особено думи, казани или написани от мъж, който, колкото и велик специалист да е, не може да знае какво усещаме ние жените.


А сега, вместо да фантазираш, позволи ми да ти разкажа. Да ти разкажа за онзи най-невероятен момент, в който тялото ми се докосва до космоса благодарение на мъжките ласки или на собствената ми фантазия.

За мен удоволствието от секса започва с желанието за него. Трябва да си много, много чувствен и секси, за да те пожелая и да изпитам онази тръпка, която започва от корема и стига до точката между краката ми. Обожавам да усетя, че съм желана и да прочета в мъжкия поглед жажда за нещо непредсказуемо и горещо. След това идват ласките, целувките и страстните докосвания, по време на които копнея да насочиш цялото си внимание към най-личните части на тялото ми. Но да не се отклоняваме от темата. Няма да описвам цялата любовна игра и всичко, което започвам да изпитвам в този момент.


Искам да ти разкажа за най-върховия момент и най-невероятното състояние, в което може да изпадне тялото ми. Начините са няколко, но това не е наръчник „Как да докараме жената до оргазъм“ и затова сега няма значение как го получавам. - дали по време на секс, дали когато ме целуват или пипат там, или когато самата аз си го доставям.

Важното е чувството на наслада, опиянение и екстаз, в което се потапят сетивата ми, когато усетя, че оргазмът наближава.

Представи си бездна от светлина, прах и тъмнина, в които изпада духът. Губя контрол и ставам много шумна. Но това не ме притеснява. Започвам да упътвам партньора ми, ако за миг се отклони от свещената точка, която усещам, че ще бъде източник на върховното ми удоволствие. Краката ми изтръпват и обожавам да бъда докосвана навсякъде. А ако получа няколко страстни целувки по гърдите, мога да стана още по-неконтролируема. Коремът, гърдите, ръцете... Всичко мое се стяга и само за секунди неволно потрепва, когато усетя, че моментът наближава. Понякога дори сама го отлагам, защото усещам, че след секунди може да е още по-велико.

Малко преди най-висшия момент усещам, че вълната на оргазма идва, но за миг отново отминава, за да ми напомни, че само след няколко секунди, ще бъда дарена с един от най-невероятните моменти в живота. След миг замлъквам, тялото ми се сковава, спирам да дишам, да виждам, да възприемам... Единственото, което правя е да усещам разтърсващата вълна, която обхваща цялото ми същество. Неволно започвам да получавам спазми, от които цялото ми тяло се тресе. Конвулсиите понякога са толкова силни, че дори не знам как оцелявам след разтърсващата възбуда, която ме превзема.

Чувствам тялото си в небитието, някъде между реалността и висшата форма на съществуване, която не е на земята. Светлина, мрак, шум, глас, тишина – нищо няма значение в този момент. Само Той – разтърсващият миг на оргазма, който ме побърква до такава степен, че почти забравям коя съм и какво става около мен. След няколко мощни спазма, малко по малко започвам да се завръщам към реалността и да се осъзнавам. Успявам да отроня стон и отварям очи. Чувствам се адски мокра, потна и изтощена.


Едва имам сили да се усмихна на човека до мен и да му благодаря за безтегловните мигове, които ми подари и после нежно отне. Отпускам назад тялото си и изнемощяло си отдъхвам. Беше толкова побъркващо! Толкова свирепо! И толкова нежно! Толкова изпълващо и крещящо! Това беше моят оргазъм!

www.menbg.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads